Strategische route

Kennen óók uw mensen
uw route naar succes?

Heeft u kraakhelder waarom uw onderneming op aarde is en waar u naar toe wilt? Op welk speelveld u wilt presteren? Maar ondanks veel enthousiasme toch flink wat vertwijfelde blikken die u aanstaren?

Route

Grote kans dat u uw routekaart richting succes nog niet (helder genoeg) met uw mensen heeft gedeeld. Misschien ziet u het zelf wel al helemaal. En uw MT ook. Maar zij zeer nog zeker niet.

En dat is op zijn minst niet handig. Want u heeft uw mensen zojuist wel succesvol geprikkeld met een aansprekend perspectief. Daarmee staan ze in feite ook meteen ‘aan’. Alleen hebben veel mensen kort daarna de behoefte aan meer inzicht in hoe daar te komen. In wat dit betekent voor henzelf. En ook in hoe zij zinvol kunnen bijdragen aan al die mooie ideeën.

Eeuwig zonde als u van dat perfect gecreëerde momentum geen gebruik weet te maken natuurlijk. U wilt niet dat ze alsnog afhaken en gewoon doorgaan met wat ze altijd al deden.

Hoogste tijd dus om expliciet te maken hoe de strategische route er wat u betreft uit ziet. Uit te leggen langs welke strategische doelstellingen u succes bereikt. Waar de grote (verander) uitdagingen liggen. Via welke initiatieven u die verandering ziet lopen. Hoe u bepaalt of u genoeg vooruitgang boekt en goed communiceert. En natuurlijk, wat hun eigen rol daarin is.

MASIVe helpt u de route naar strategisch succes logisch en aansprekend in beeld brengen.

U helpt uw collega's hun talenten, energie en inspanningen beter te richten op dat wat u gezamenlijk verder brengt naar uw doelen.

Een heldere strategische route wilt u mappen

Hoe
kunnen
wij
helpen?

Wilt u hulp bij het communiceerbaar, meetbaar en bestuurbaar maken van uw strategie? Heeft uw team bijvoorbeeld scherp hoe:

  • strategie begrijpelijk te maken voor uw hele organisatie?
  • de grote veranderthema’s te identificeren?
  • hiervoor de juiste veranderinitiatieven te selecteren?
  • (bij) te sturen op de strategie en de voortgang?
  • uw mensen mee te nemen in uw verhaal en uw verwachtingen?
  • om te gaan met geluiden als “helemaal mooi, maar hoe dan?” of “eerst zien, dan geloven?”